ראש עיריית קרית מוצקין פועל לסיים את כהונתו של רב העיר

ארי וידר 1 Comment on ראש עיריית קרית מוצקין פועל לסיים את כהונתו של רב העיר

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קרית מוצקין אינו ישוב דתי, אך מאורע שאורגן בידי המחלקה לתרבות תורנית מצליח לעורר תרעומת רבה בקרב תושבים דתיים בעיר.

במהלך החגיגות לציון יום ירושלים שאורגנו על ידי המחלקה לתרבות תורנית, הופיעה זמרת בפני הקהל – דבר שהביא לרב העיר הרב מאיר דוד דרוקמן להחרים את האירוע.

הרב מ"ד דרוקמן אמר לתלמידיו "השתתפות באירוע הכולל הופעת זמרת היא לא 'תורנית' כלל ועיקר, אלא היא, במובן הבוטה, היפך התורה".

הרב דרוקמן הוסיף ואמר: "זה אירוע המבזה את קדושתה של עיר הקודש והמקדש".

עם זאת, בעיריית קרית מוצקין הגיבו בחריפות על דבריו של הרב ואמרו "יום ירושלים הינו אירוע מכונן בתולדות מדינת ישראל, אשר נולד עם איחודה של העיר לאחר מלחמת ששת הימים ואינו קשור לדת. מר דרוקמן כבר מזמן אינו מתפקד כרב העיר ואינו מייצג את האינטרסים של הציבור במוצקין. בקרית מוצקין לא תהיה הדרת נשים בשום אירוע של העירייה. מוטב לדרוקמן להתעסק בעתידו, שכן ראש העיר פועל מול משרד הדתות לסיום כהונתו".

חבר המועצה האחראי על המחלקה לתרבות תורנית, בומה ברחד אמר למקומון ידיעות: "אנחנו מכבדים מאוד את הרב דרוקמן. עם זאת, אגף החינוך והמחלקה לתרבות תורנית צריכים לשרת את כל הציבור בקרית מוצקין. בעניין ההלכתי, קטונתי מלהתווכח עם רב העיר, למרות שיש סביב נושא שירת אשה בציבור עם רמקול שאלות הלכתיות רבות, ודעות לכאן ולכאן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני חושב שמשרד הדתות לא יעזור כעת לטובת עיר שאינה שומרת מצוות לעת עתה אלא ילחם אפילו שהרב דרוקמן שליט"א שאורו מאיר למרחוק בתור אדם שימסור את כל כולו למען שלמות הארץ, התורה, והעם ימשיך להנהיג את העיר היו ברוכים וחזקים הרב דרוקמן ושתזכה עוד שנים רבות בעזה"י להמשיך ולכהן כרב עיר בארץ ישראל